skip to Main Content
26210 34449, 81191 | ΔΕΥΤΕΡΑ - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 9.00- 15.00 | [email protected]

Λογιστικές Υπηρεσίες

Διοίκηση, στελέχη και εργαζόμενοι αποτελούμε ένα αδιάρρηκτο σύνολο, που μοιράζεται το Όραμα, την Αποστολή και τις Αξίες της εταιρίας και εφαρμόζουμε με συνέπεια την πελατοκεντρική μας φιλοσοφία.

stirixis πυργος

Ένα υψηλότερο επίπεδο διορατικότητας.

Το σημερινό επιχειρηματικό περιβάλλον αντιμετωπίζει ταχείες αλλαγές – από τους αυξημένους κανονισμούς και τους συνεχώς αναδυόμενους λογιστικούς κανόνες έως τον ανταγωνισμό – περισσότερο από ποτέ. Γι ‘αυτό, στην Stirixis, είμαστε αφοσιωμένοι, ώστε η ώθηση που δίνουμε στους πελάτες μας, δεν είναι μόνο για να επιβιώσουν, αλλά για να ευδοκιμήσουν και να αναπτυχθούν.

Οι εξειδικευμένοι επαγγελματίες Λογιστές παρέχουν στους πελάτες μας ένα ευρύ φάσμα λογιστικών υπηρεσιών υψηλού επιπέδου, όπως :
  • Προσαρμογή στα Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα, σύμφωνα με τις ανάγκες τις κάθε επιχείρησης
  • Σύνταξη Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων
  • Μετασχηματισμοί – Συγχωνεύσεις – Μεταβιβάσεις επιχειρήσεων
  • Ενδιάμεσες οικονομικές καταστάσεις
  • Δηλώσεις (Εισοδήματος, ακίνητης περιουσίας , ΦΠΑ, ΦΜΥ , Ε9 κλπ)
  • Τήρηση Βιβλίων
  • Επίβλεψη Λογιστηρίων
  • Οργάνωση Λογιστηρίων

Παρέχουμε reports, στα οποία σχολιάζουμε τις πιο σχετικές πτυχές που εντοπίστηκαν κατά τη διάρκεια της εργασίας μας, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στα οικονομικά ερωτήματα που επηρεάζουν την επιχείρησή σας και ως εκ τούτου βοηθώντας τη διοίκησή της.

Χρησιμοποιούμε την τεχνολογία προς όφελός μας και, με βάση αυτό, είμαστε σε θέση να ενσωματώσουμε τα δεδομένα από το λογισμικό σας στο λογιστικό και φορολογικό μας σύστημα, καθιστώντας απαραίτητη την μη χειροκίνητη εισαγωγή των δεδομένων, ώστε η ομάδα να μπορεί να επικεντρωθεί σε υψηλότερη αξία -προστιθέμενη εργασία, ανάλυση δεδομένων.

Επιπλέον, έχουμε μια περιοχή διασφάλισης ποιότητας η οποία περιοδικά εξετάζει και συγκρίνει τα δεδομένα που συντάσσονται από την επιχειρησιακή ομάδα, ελέγχοντας και ελαχιστοποιώντας τον κίνδυνο να υπάρχουν αποκλίσεις μεταξύ των λογιστικών, φορολογικών και προσωπικών πληροφοριών.

Η ομάδα μας, είναι οργανωμένη ώστε να επικεντρώνεται στην ποιότητα και την έγκαιρη πληροφόρηση. Προκειμένου να καταστεί δυνατή η ροή της διαδικασίας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, εργαζόμαστε ως εξής:

Οι πελάτες συγκεντρώνονται στον account manager, ο οποίος είναι το κεντρικό σημείο επικοινωνίας.

 

 

 

 

Κάθε account manager είναι υπεύθυνος για ένα συγκεκριμένο χαρτοφυλάκιο πελατών, χωρισμένο με τρόπο που εξυπηρετεί εταιρείες του ίδιου τμήματος.

 

 

Αυτό το μοντέλο εξυπηρέτησης επιτρέπει σε κάθε ομάδα να εξειδικεύεται σε ορισμένες δραστηριότητες, έτσι ώστε  να αποκτά μεγαλύτερη εμπειρογνωμοσύνη σχετικά με τις φορολογικές πτυχές που αφορούν κάθε τομέα.

Back To Top