Skip to content
ΔΕΥΤΕΡΑ - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 9.00- 15.00

Διαχείριση Service

Διαχείριση Service

Με τη λειτουργικότητα Διαχείριση Service διαθέτετε ένα σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης καταστημάτων για κάθε τύπο τεχνικής υποστήριξης (Φωτοαντιγραφικά, Κινητά, Η/Υ, Κλιματισμός, κλπ.) Η εφαρμογή βασίζεται σε λογική διαστασιοποίησης ανά συνεργείο, με δυνατότητα παρακολούθησης τμημάτων και αποθηκευτικών χώρων, βελτιώνοντας το επίπεδο ποιότητας εξυπηρέτησης και λειτουργίας της επιχείρησής σας.

Στο πλαίσιο παρακολούθησης του κυκλώματος service διατίθεται λειτουργικότητα για: παρακολούθηση εγγυήσεων, αναλυτική παρακολούθηση ειδών προς επισκευή (ως είδη τρίτων), δημιουργίας work order (φάκελος επισκευής) με συγκέντρωση εργασιών και ανταλλακτικών, αυτόματη δημιουργία παραστατικών από work order, προληπτικές συντηρήσεις και service appointments με απεικόνιση σε ειδικό ημερολόγιο.

Για την καλύτερη διαχείριση του τμήματος service, έχετε στην διάθεση σας μετρήσιμα αποτελέσματα που θα βελτιώσουν την απόδοση και την αποτελεσματικότητα κατά την παροχή της υπηρεσίας και θα μειώσουν το κόστος διαθέτοντας του πόρους σε συγκεκριμένες εργασίες.

Ενδεικτικά χαρακτηριστικά του Service είναι:

Πολλαπλά Συνεργεία & Τμήματα 
Δυνατότητα διαχείρισης πολλών συνεργείων και τμημάτων – Παρακολούθηση της συνολικής εικόνας

Είδος Προς Επισκευή
Διαχείριση ειδών/συσκευών, με δυνατότητα περιγραφής προϊόντος, κωδικών αναγνώρισης (barcode), ημερομηνία εισαγωγής, δεικτών, κλπ.

Κατασκευαστές, Ομάδες, Μοντέλα
Ενημέρωση για τον κατασκευαστή, τον προμηθευτή, το μοντέλο, την εγγύηση και όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για το προϊόν/συσκευή

Απλές & Ιεραρχικές Εργασίες Επισκευής
Περιέχει συλλογές ανταλλακτικών, εργασιών & δαπανών συνδυάζοντας εναλλακτικούς και πολλαπλούς τρόπους τιμολόγησης

Εντολές Τρίτων
Ανάθεση εργασιών σε εξωτερικούς συνεργάτες

Εσωτερικές – Εξωτερικές Εργασίες
Ευέλικτο σύστημα χρεώσεων (πελάτης, εγγύηση, ασφαλιστική, μικτό)

Διαχείριση Περιοδικών Συντηρήσεων
Ενημέρωση συντηρήσεων, που πρέπει να πραγματοποιηθούν βάση προγραμματισμού. Δυνατότητα αποστολής ειδοποιήσεων με SMS & Email|

Διαχείριση Εγγυήσεων
Εύκολη διαχείριση της εγγύησης του προϊόντος. Λήξη – ανανέωση εγγύησης του προϊόντος με πρόσθετη δυνατότητα εύρεσης ανά πελάτη, τύπο προϊόντος και ημερολογιακή εγγραφή

Διαχείριση Αιτημάτων Εξυπηρέτησης
Καταγραφή και ανάλυση όλων των εργασιών, διαθεσιμότητα των τεχνικών, καρτέλα πελάτη, επιλογή τεχνικού βάση εργασιών και τεχνικών γνώσεων.

Δες περισσότερα για το PYLON εδώ

Back To Top