- Προσαρμογή στα Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα, σύμφωνα με τις ανάγκες τις κάθε επιχείρησης
- Σύνταξη Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων
- Μετασχηματισμοί – Συγχωνεύσεις – Μεταβιβάσεις επιχειρήσεων
- Ενδιάμεσες οικονομικές καταστάσεις
- Δηλώσεις (Εισοδήματος, ακίνητης περιουσίας , ΦΠΑ, ΦΜΥ , Ε9 κλπ)
- Τήρηση Βιβλίων
- Επίβλεψη Λογιστηρίων
- Οργάνωση Λογιστηρίων
Παρέχουμε reports, στα οποία σχολιάζουμε τις πιο σχετικές πτυχές που εντοπίστηκαν κατά τη διάρκεια της εργασίας μας, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στα οικονομικά ερωτήματα που επηρεάζουν την επιχείρησή σας και ως εκ τούτου βοηθώντας τη διοίκησή της.
Χρησιμοποιούμε την τεχνολογία προς όφελός μας και, με βάση αυτό, είμαστε σε θέση να ενσωματώσουμε τα δεδομένα από το λογισμικό σας στο λογιστικό και φορολογικό μας σύστημα, καθιστώντας απαραίτητη την μη χειροκίνητη εισαγωγή των δεδομένων, ώστε η ομάδα να μπορεί να επικεντρωθεί σε υψηλότερη αξία -προστιθέμενη εργασία, ανάλυση δεδομένων.
Επιπλέον, έχουμε μια περιοχή διασφάλισης ποιότητας η οποία περιοδικά εξετάζει και συγκρίνει τα δεδομένα που συντάσσονται από την επιχειρησιακή ομάδα, ελέγχοντας και ελαχιστοποιώντας τον κίνδυνο να υπάρχουν αποκλίσεις μεταξύ των λογιστικών, φορολογικών και προσωπικών πληροφοριών.